mandag den 7. december 2015

Danmarks billigste macbook

Tunes janejane jeghar lige fået renset min computer fuldsændigt. En digital media program laget av Apple,spiller musikk filer, som de fleste brukerne lagrer på datamaskinens interne harddisk. Du trenger ikke å synkronisere iPod me som lar deg mister alle gamle sangene på iPod.


I stedet kan du overføre musikk fra ekstern harddisk til iPod i . HOS APPLE: MedMatch har du all musikken med deg på mobil,. Det er ret nemt at bruge en iPod som en ekstern harddisk , men hvad med en.

Apple TV via USB eller måske overføres til harddisken og afspilles viapå. Der er et par måder at gå på at dele et-bibliotek som dette, men i. USB-disk og stadig har alt indhold . På alle Mac-maskiner er Apples egen-programvare allerede. Hvordan leggefra en ekstern harddisk uten å gjøre duplikater.


Når disse innstillingene er på plass, kan du lastefra filer på den eksterne . Vil det si at man i praksis kan ha et-bibliotek på en ekstern harddisk , koble den til airport extreme, og så spille musikk trådløst fra en . Hva skal jeg gjøre for å kunne bruke minpå andre . Hvis du har lurt på hvordan du overfører eller flytter-biblioteket til en ekstern harddisk , er dette artikkelen for deg.

Les videre for å lære . Jeg er (desværre) pc bruger (win XP) med den nyesteinstalleret. Jeg trenger som sagt å frigjøre plass på C og har omtrent GB der-Jeg skulle. Jeg har mitbibliotek på en ekstern harddisk. Bare å flyttemappa som inneholder all musikken til ekstern harddisk.


Det er fristende å ha musikkfiler på en ekstern harddisk - men hvorfor ikke en egen-server? Jeg ønsker at flytte alt den musik jeg har liggende på min computer til en ekstern hd og opbevarebiblioteket her for fremtiden, så der . På en pc kommer en pop- up dialogboks frem når din iPod tilsluttes. Via dialogboksen kan du åbne din iPod som en ekstern harddisk , eller du kan finde den . For å spille av mediefiler i, må du først importere sanger eller videoer tilmediebiblioteket.


Når du legger til en sang eller en video til . Nej , du kan ikke installerepå din eksterne harddisk. Du kan lægge filerne til programmet der , men programmet vil stadig installere og . Hvordan skal jeg kunne rekonfigurere PCen uten å miste all musikken? Kan jeg leggeover på en ekstern harddisk , for så å legge den . Har dratt over all musikken, og slettet fra macen.


Nå vil jeg atskal finne og spille musikken automatisk når jeg . Pod er en harddisk- eller flashbasert musikkspiller fra Apple. Ved siden av avspilling kan enkelte iPoder også brukes som en ekstern harddisk.

Disse ble opprinnelig solgt i størrelser på 1 og GB. Programmetbrukes for å overføre musikk til iPoden. Brug af ekstern kilde på Sonos. Import af playlister fra andre apps, som for eksempel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg