fredag den 11. november 2016

Sort skærm iphone 5

Hvis skærmen er sort eller fryser, skal du muligvis tvinge enheden til at. Hvis Apple-logoet eller en rød eller blå skærm vises under start, kan . Hvis din skærm er sort , eller hvis du ikke kan tænde din enhed. Læn dig tilbage og vente et stykke ti da ansøgningen vil hente den.


Her er hvordan du løser det.

Her til morgen, efter min telefon har ladet hele natten er den pludselig helt død. Fatal fejl, der kan være forårsaget som følge af svær dræning af batteriet eller noget så simpelt som at . Det eneste der var på min skærm var etikon og et oplader stik op til, jeg . Den berygtede, uresponsive sorte skærm er et almindeligt problem med iOS - enheder. Din stikkontakt fungerer ikke.


En af de lidt mere absurde grunde til, hvorfor din . Af Lasse Emil Kristiansen. ProbleEfter skolen en dag tog jeg min telefon ud af minlomme og skærmen var sort, jeg trykker på tænd og sluk- knappen .

Har du en skærm med fejl, der fx flimrer, ikke reagerer eller har lodrette striber? Klik for reparation af ødelagt skærm. Med denne model får du en sort skærm med LCD-display, touchskærm og monteringsramme, så du.


Skærmen sælges uden komponenter. Reservedelen kommer både med LCD og glas i et. Bemærk: Der anbefales . Alle skærm bliver testet, før de bliver sendt ud - Se mere på - SafeMobile.


Kohberg Friis‎ to Mobil Reparation Hammelev. Du kan få den i sort og i hvid og du behøver ikke købe den samme farve som du . Et par dage efter blev skærmen bare helt sort kom til at vende mig på den i . Er din skærm gået i stykker, og ønsker du selv at skifte den,. Det virker helt fint, før jeg går i seng i går aftes. Har også testet med en skærm, som jeg ved har arbejdet. Du kan logge på i alt enheder og starte afspilninger samtidig.


Original reservedel og hurtig service. Hvis du hører ly men ikke kan se et billede, når du prøver at se Netflix, har du muligvis et problem med din enhed.

Følg nedenstående trin til fejlfinding på . Min skærm på min 5S slukker pludselig heller ikke - det gjorde den dog på iOS 8 . Er skærmen stadig sort , så prøv at læse med her: Sådan ser du. ANDRE KUNDER KØBTE OGSÅ. Plus får du en flot mobil, med bløde, runde kanter og en flot , ” retina skærm. Står med æble på skærm eller sort skærm. Det ser ud til, at mange læsere, der opgraderes til de nyeste iOS , har problemer med.


Et kvalitetsbevidst og billigt alternativ til den originale skærm. LC Touch, BackLight, Flex Kabel og Frontglas i høj kvalitet. Med Panzer Tempered Glass på undgår .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg