fredag den 16. januar 2015

Hovedtelefoner iphone 5

Hovedtelefoner iphone 5

Design din egen iPad sleeve i lige dine ynglings . Efter et hyggeligt besøg igår hos Line fik hun plantet en inspiration og idé i hovedet som jeg liiiige var nødt til at prøve af. Dette indlæg er sponsoreret af Rito. Jeg har skrevet en opskrift på et par hæklede grydelapper. Grydelapperne er et nemt og hyggeligt lille projekt, og vil helt . For et stykke tid siden så jeg søde Iben fra hækleklubben hækle en forstørret pung til div.


Hovedtelefoner iphone 5

Jeg blev smaskforelsket i mønsteret, og derfor besluttede. Jeg har hæklet med en nål og i Mayflower mercieriseret bomuld og . Og da jeg så faldt over denne opskrift, gik jeg . Jeg har haft en syg uge og har ikke kunne komme på hvad jeg skulle hækle. Det blev at jeg prøvede mig lidt frem . Opskriften fandt jeg hos Jeanette hos . Der er gode billede vejledninger som kan være en rigtig god . Kan du heller aldrig finde mobilen? Denne fine taske er nemt hæklet i din yndlingsfarve. Jeg sendte en gave til min far forleden.


Så jeg hæklede denne til ham . Den er lidt længere, og derfor var det cover for kort – øv altså. Et lille hurtigt søndags hækle projekt: Ny hækleopskrift. Jeg har igen benyttet mig af Lutter Idyls opskrift på . Der er mange ting, som er ret besværlige at lave, når man er forkølet og i midlertidig udu. Næsen skal pudses uafbrudt, . Ingen aftenmøder i denne uge. HURRA, så nu skal der hækles.


DIY Ideas - Tutorials - DIY. Det måtte jeg jo prøve, og da jeg oven i købet også . Så storesøster her gik i . Tror jeg vil prøve lidt forskellige tykkelser garn af. Min veninde kom for længe siden med en forespørgsel på et etui til. Den er hæklet lige ud af hovedet, men hvis der skulle være interesse for en opskrift . Det ene af coverne matcher det sleeve jeg hæklede til min Ipad tidligere. Slip for at ledninger osv flyder, hæng den op og små børn kan heller ikke få fat i den.


Hæklet blyants-penalhus. Det var faktisk rigtig sjovt, . Og det passede meget godt som et hurtigt lille .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg