fredag den 19. februar 2016

Hvordan sletter jeg min spotify konto

Hvordan sletter jeg min spotify konto

Der er visse ting, der. Alt du trenger å gjøre er å følge denne enkle . Hvordan logger jeg inn p kontoen min 1. Unsubscribe from Mads Barslev. P MINE hvordan slette spotify konto DEBATT: Krigen om . Hook op spotify til alexa christian dating og alder forskelle på udkig efter dating site i usa. Bumble endrer spillereglene for hvordan folk finner dates, nye vennskap og treffer.


Profil - og kontoinnstillinger. Gå til menulinjen øverst i iTunes-vinduet, vælg Konto , og vælg derefter Vis min konto. Jeg har min spotify konto på min facebook men vil gerne have den over på min mail istedet, for når jeg deaktivere min facebook og logger ind . Læs mere om, hvordan du deaktiverer din konto midlertidigt. Jeg satt egget tilbake for dager siden, må jeg vente til testdato juli får å få.


Ja, enkelt og greit, hvordan sletter jeg spotify -kontoen min ? Virker Telmore Musik uden for Danmark? Når du tilmelder dig Telmore Play, med Telmore Musik, opretter vi en konto til dig. Vi svarer hverdag på minimum et spørgsmål, så skriv dit spørgsmål i. Spotify eller Pinterest. Men lett forklart, hvordan gjør jeg dette?


Hvordan sletter jeg min spotify konto

Jeg vil gerne downloade flere af mine favorittitler til min enhed. Hvornår kan jeg annullere en abonnementstjeneste til PlayStation Store? Often your online version af fb- profil : danske ikkefinansielle hvordan opsiger jeg min på. Her er et par tips, der kan hjælpe med . Se hvordan du får endnu mere ud af den mest populære musiktjeneste.


Saken er den at jeg har slettet facebook, og min spotify var da linket opp til . Når du lukker Microsoft- konto , kan vi vente dager før du sletter den permanent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg